All i want for christmas.... - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Marijn en Marlou - WaarBenJij.nu All i want for christmas.... - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Marijn en Marlou - WaarBenJij.nu

All i want for christmas....

Blijf op de hoogte en volg Marijn en Marlou

03 Januari 2013 | Zimbabwe, Victoria Falls

Tijd voor een update! Inmiddels zijn we namelijk twee landen verder gereisd. We waren bij het vorige reisverhaal gebleven in Malawi. Na de kust zijn we weer de bergen ingetrokken. Helaas kon onze auto de reis omhoog niet aan vanwege slechte wegen. De auto dus maar achtergelaten en te voet verder. De eigenaar van de backpackers in de bergen ( een enthousiaste eco-belg) zei dat er regelmatig auto's omhoog gaan en de kans groot zou zijn een lift te kunnen pakken. Helaas niet voor ons... Het werd een epische beklimming vanwege de hitte en bepakking die we mee omhoog zeulde. We begonnen enthousiast maar waar we na 3 uur toch om vloekte. Maargoed, na 3.5 hadden we het bereikt en konden ons er toch enigzins goed over voelen! Totdat we twee (stevige) argentijnen in de backpackers ontmoette die eveneens de beklimming hadden ondernomen... met twee vingers in de neus. Tja! Maar toegegeven, de omgeving was prachtig! We hadden een prachtig uitzicht over het meer en konden Tanzania zien. Bovendien was er elke avond een mooie onweershow te zien waar we zelf geen last van hadden.

Vanuit Livingtonia verder gereisd naar het zuiden

Geen tijd meer, verder update volgt later

EDIT: paar fotootjes toegevoegd... gaat TRAAAAAG!

• 05 Januari 2013 - 11:59

Monique.:

Fantastisch, wat een reis hebben jullie tot dusver gemaakt, ik hoor verschillende mensen die jullie belevenissen volgen die groen en en geel zien! Zelfs afrikanen die nog niet zoveel van het continent hebben gezien waarin zij wonen als jullie.Wij kijken stiekum toch wel al uit naar jullie terugkeer al willen jullie misschien dat dit leventje nog even mag voortduren. Geniet van jullie laatste weken, and keep us posted!

• 13 Januari 2013 - 13:51

Hans Hilberts:

Nog gelukkig nieuwjaar jullie twee! Ziet er super uit nog steeds. Ik kom net terug van het koude Noorderslag :) dus om dan dit Afrika te zien maakt wel jaloers :P