Nieuwe baan - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Marijn en Marlou - WaarBenJij.nu Nieuwe baan - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Marijn en Marlou - WaarBenJij.nu

Nieuwe baan

Blijf op de hoogte en volg Marijn en Marlou

10 September 2012 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Huh, wat? Een dag in Zuid-Afrika en nu al een baan? Jazeker! De banen liggen hier blijkbaar voor het oprapen. Ik ben partime medewerker bij ons hostel, de Deco Lodge. Ik heb zelfs een gestempelde brief om het te bewijzen. Er staan alleen niet bij welke functie ik nu heb (of welk salaris). Ik gok op een onbetaalde job als beddentester. Die brief hadden we namelijk nodig om een prepiad SIM kaart te kopen. Dus vanaf nu bereikbaar, ons geheel nieuwe nummer: +27 795 906 609.
Nog even over de reis, ik heb me nog nooit zo beroerd gevoeld tijdens een vlucht. Dus nooit meer een afscheidsfeest op de avond voor vertrek! Nu 2 nachten achtereen weinig geslapen, dus we zijn allebei nog een beetje brak maar hopelijk morgen na een nachtje goede slaap helemaal klaar om de boel te verkennen. Verder ging alles trouwens als een trein.. ehh vliegtuig. Dus we zijn veilig en wel aangekomen en hebben vandaar vast vienden gemaakt met de 3 amigos: 3 leuke honden die bij het hostel horen. Ik kan nu geen stap meer zetten zonder smekend aangekeken te worden of ik niet alsjeblieft die stok nog eeeen keertje wil gooien.

Trouwens, nou bedankt allemaal voor de lieve berichtjes en het uitzwaaien en sorry dat ik alleen maar naar de WC wou...

Dat kopje koffie halen we nog een keertje in dus!
Groetjes Marijn, en natuurlijk ook van Marlou

  • 11 September 2012 - 01:03

    Michelle:

    Hey you two,

    Fijn om te weten dat jullie safe zijn!! Geniet van de meest relaxte baan die je ooit zult vinden en moe nie worrie nie die koffie komt er vanzelf wel weer....go and enjoy!!

  • 11 September 2012 - 10:40

    Oma Hamersma:

    Fijn dat jullie goed aangekomen bent.
    Jammer dat Marijn niet zo genoten heeft van de reis.
    Terug beter doen hoor.
    Jullie zijn op tijd weg ,het regent.
    Wat geweldig met jullie berichtjes.
    Zo reizen we een beetje mee
    .Ek hoop dat julle baie lekkere kos kriij,miskien wel rijs en kerrij.
    Geniet jou gaten uit.
    Heel veel liefs van die ouw bokkiexxx

  • 11 September 2012 - 15:49

    Chris:

    No worries en geniet met volle teugen van deze prachtige avontuur. Trouwens geweldige baan, keep it up. Lol

  • 13 September 2012 - 11:16

    Rose May:

    Kijk dat begint al echt op een lange vakantie te lijken!!! Tof dat jullie goed zijn aangekomen en op naar de volgende blog!!! Dag schatten geniet geniet. Ik heb trouwens voor jullie gestemd (ik heb keurig gedaan wat mij is opgedragen). De uitslag op dit moment is 41 zetels VVD, 39 PvdA, 15 SP en 12 D66 :) Wilders is de grote verliezer. Just so you know!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Anderhalf jaar zomer!

ROAD TRIP!!

Recente Reisverslagen:

04 Februari 2013

De laatste weekjes!

26 Januari 2013

Monkey trouble

20 Januari 2013

Zam, Zim, bots

03 Januari 2013

All i want for christmas....

15 December 2012

Afrikaans slalommen
Marijn en Marlou

Actief sinds 28 Aug. 2012
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 5092

Voorgaande reizen:

09 September 2012 - 26 Februari 2012

Anderhalf jaar zomer!

Landen bezocht: